Motor,elektronika

Motor
Trenutna konfiguracija na biciklu koji vozim pokreće motor sa 1700W sto je i sadašnja snaga motora koja sasvim zadovoljava moje potrebe.



Pogled na motor iznutra pokazuje sklop, koji čine neodijumski magneti i bakarni namotaji.
Unutra se takođe nalaze i senzori koje neki
motori nemaju. Ovaj motor je trofazni i bez četkica i ovakav sklop motora je po meni idealan za elektro bicikli. Njegova unutrašnjost je zatvorena i zaštićena od spoljašnjih uticaja.





Sa jedne strane motora nalaze se zupčanici koji
se slobodno okreću kao da se nalaze na običnom točku. Motor je u obliku diska i na krajevma se nalaze rupe koje se povezuju sa felnom, tako da u samom točku je veoma diskretnog izlgeda i neupadljiv.











Sa druge strane se nalaze kablovi koji napajaju motor. Osovina je šuplja i kroz nju izlaze kablovi.









Motor se montira na običnu felnu koja je dovoljno jaka da izdrži naprezanja motora i  zbice debljine od 3,5mm.












Nakon razbušivanja rupa na felni odrađeno je unakrsno šniranje zbica.


Motor koji je ugradjen na Specialized. Mnogo je moćniji motor od prethodnika. Gabaritniji i teži a obrtni moment i snaga su daleko veći. Ovaj motor daje veliku snagu i brzinu kao i izuetno ubrzanje.






Na biciklu su hidraulične disk kočnice.                                                                           Elektronika, dovoljno struje za ovaj vrhunski motor.











Elektronika i ručica gasa


 Prikaz elektronike sa izvodima i leptir gasom koji se montira na korman. Elektronika odnosno kontroler, kako je i naziv sklopa, upravlja svim parametrima i pokreće motor.




Prikaz kontrolera iznutra koji je već nakačen na bicikli i u funkciji.
Ovde je rađena nadogradnja džeksne za povezivanje sa kompjuterom radi programiranja kontrolera.
Parametri kontrolera se mogu programirati u zavisnosti od potreba korisnika.











Sa desne strane odmah pored ručke se nalazi leptir gas koji se pritiska palcem i reguliše se  brzina kretanja. Zbog brzine kojom se kreće bicikli ubacio sam retrovizor koji  je više nego neophodan kao i na svakom motorizovanom vozilu.