Trike test

Došao je i dan prve test vožnje na struju. Poslužila je staza za trčanje u OŠ Miroslav Antić, Futog. Pošto sam imao nekoliko vožnji u toku današnjeg dana imao sam najbolju publiku i stručni žiri. Osnovcima sam danas ulepšao dan a pitanja je bilo na pretek. Pitanje koje je osvojilo prvo mesto: Dali može da driftuje?
Ostali su impresionirani onim što su videli i mogu Vam reći da izrazi na njihovim licima su mi najlepši poklon danas.
Generalno sam prezadovoljan prvom vožnjom. Trike sam maksimalno opteretio u krivinama i izdržao je sve današnje testove, mislim da može i da driftuje ;)
Danas su stigli i prvi predlozi o sponzorstvu što me veoma obradovalo. Idem u dobrom pravcu, imam ogromu motivaciju za dalje.
Puno ideja se stvorilo u toku dosadašnjeg rada i nadam se da ću uspeti da realizujem većinu.