Završen prototip.

Nakon skoro dve godine planiranja i rada završen prototip. Osećaj u vožnji je neopisiv. Upravljivost vozila je bez mane, precizna i oštra. Udobnost i poluležeći položaj upotpunjuje uživanje. Muzika i položaj zvučnika su i mene iznenadili, kvalitet zvuka i jačina daleko iznad očekivanja. Mehanički deo radi bez greške i veoma lako se kreće i na pedale bez struje. Što se strujnog dela tiče sve je premašilo moja očekivanja, startnost, brzina i snaga su za ovaj mali hibrid vrhunski. Signalizacija i svi periferni dodaci su vrhunski. Sve u svemu nisam mogao zasititi pogled ovim prelepim vozilom koje je plod čelične volje,želje i živaca, sklop puno veština, preciznosti, znanja i iskustva, jako puno odricanja i vremena je ovde uloženo. Kad su neki sumljali i klimali glavom ja sam se samo smeškao jer viziju koju sam nosio u glavi drugi nisu mogli ni izbliza razumeti. Ovo hibridno vozilo je savršen spoj ljudske snage i struje, sa sigurnošću mogu da kažem da je pogled na njega pogled u budućnost.